هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

همه ما می خواهیم عمر طولانی تری داشته باشیم و تقریبا می دانیم از چه عواملی باید پرهیز کرد تا به سلامت ما آسیب وارد نشود اما مواردی وجود دارد که بدون این که بدانیم عمرمان را کوتاه می کند. در این مطلب به گوشه ای از این موارد اشاره می کنیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

بیشترین مشکلاتی که د ر زند گی مشترک به وجود  می آید  به خاطر این است که د ختر و پسر، همسر مناسب خود  را انتخاب نکرد ه  اند  و پس از چند  سال زند گی، متوجه می  شوند  که مناسب یکد یگر نبود ه  اند  و با نشاندن مهر طلاق بر صفحه شناسنامه خود، به زندگی مشترکشان پایان می دهند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

یک روانپزشک با اشاره به استرس بالای کودکان در آستانه بازگشایی مدارس، گفت: والدین باید با کاهش استرس، تیک های عصبی کودکان را کاهش دهند.

دکتر فربد فدایی گفت: تیک عصبی حرکتی شامل حرکات غیرارادی عضلات صورت اطراف دهان، گردن و شانه ها که معمولا کوتاه مدت است و پس از مدتی رفع می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر تیک های غیرارادی عضلات در گروهی از کودکان تیک های صوتی شنیده می شود که با سرفه کردن، بالا کشیدن بینی یا سوت زدن همراه است.

این روانپزشک بروز تیک های عصبی حرکتی و صوتی را عموما موقتی دانست و اظهار کرد:

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

آلرژی یا حساسیت، واکنش بدن به مواد خارجی از جمله گرده گیاهان، مواد غذایی، آلاینده های هوا و ... است که با علایمی همچون عطسه، سرفه، آبریزش چشم و بینی و گاهی واکنش های بسیار شدید و خطرناک همراه است. اگر به آلرژی مبتلا هستید در کنار روش های درمانی که توسط پزشک برای شما تجویز می شود، این مواد غذایی را نیز به رژیم غذایی خود اضافه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

تحقیقات پژوهشگران آمریکایی نشان می دهد افرادی که کمتر از 6 ساعت در شبانه روز می خوابند، بیشتر در معرض اختلالات غیرطبیعی قند خون و ابتلا به دیابت نوع دو هستند.

در این مطالعه مشخص شد خطر افزایش قندخون و ابتلا به دیابت، در افرادی که کمتر از.......



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

عضو کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ و جرایم رایانه ای از بررسی رفع فیلتر شبکه اجتماعی فیس بوک طبق شرایط و ضوابط خبر داد و گفت: این موضوع در دراز مدت و با تفکیک محتواهای مجرمانه از محتوای مفید این شبکه اجتماعی توسط نرم افزار فیلترینگ هوشمند امکان پذیر است.

دکتر محمدرضا آقامیری ، با تاکید براینکه شبکه اجتماعی فیس بوک براساس ضوابط و مقررات کشور ما فعالیت نکرده و در بسیاری موارد از خطوط قرمز ما عبور می کند، اظهار داشت: ...............



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

به گفته سخنگوی این زوج مشهور آنها دوستان و شرکای خوبی باقی می مانند اما اصل خبر این نیست. در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۲ طی اعلامیه ای "سرگئی برین" و "آنه ووجیسکی" بعد از ۶ سال زندگی مشترک و 2 فرزند اعلام کردند که از هم جدا شده اند اما به همکاری شان در زمینه پیشبرد فناوری ادامه خواهند داد.

شاید تا به اینجای خبر برای خانم "آنه ووجیسکی" مهم باشد اما این خبر برای آقای "سرگئی برین" مهم است و نه اصل خبر را بیان می کند. اصل خبر این است .........

دختری که باعث جدایی مدیر گوگل از همسرش شد! + عکس

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

موجودی که می‌تواند رنگ خود را به یکباره تغییر دهد و با استفاده از زبانش شکار کند و نیز دید ۳۶۰ درجه دارد، آیا ارزش آن را ندارد که درباره اش بیشتر بدانیم؟ احتمالا شما هم با من هم عقیده هستید که آفتابپرست یکی از جالبترین خزندگان این سیاره است. در اینجا سعی داریم ۱۰ نکته مهم در مورد آفتاب پرست را برایتان یادآوری کنیم:

 

 

گروه اینترنتی خورشید

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

پوست بزرگترین ارگان در بدن ماست و شاید پرفعالیت ترین ارگان بدن نیز باشد.
بسیاری از ما رفتارهای مناسبی را با پوست خود انجام نمی‌دهیم و بزرگترین گناهان را در حق این پوست نازنین انجام می‌دهیم. در زیر برخی از راه هایی که می‌توانیم به جنگ پوست برویم و آن را نابود کنیم را لیست کرده ایم! اگر به سلامت خودتان اهمیت می‌دهید به این راه ها نروید:


 

گروه اینترنتی خورشید


 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

همه ما دوست داریم پیامک بفرستیم. پیام ها عشق بی پایان و دلبستگی روزافزون ما را نسبت به فردی نشان می دهند. با این حال، چند پیام هست که با فرستادن آنها به مرد زندگی تان، بجای آنکه او را بیشتر جذب کنید، فرارش می دهید. در اینجا 7 پیامکی که هیچ مردی دوست ندارد دریافت کند را برایتان آورده ایم:

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

تصمیم گیری برای ازدواج مرحله سختی است. برای عبور از این مرحله، باید چند نکته مهم و کلیدی را به یاد داشته باشید.
 
1- تصمیم‌گیری مرحله‌ی به ظاهر آسان و سختی است. آن را جدی بگیرید، احساسی عمل نکنید، اما بیش از اندازه هم وسواس به خرج ندهید، نترسید و توکل کنید.

2 ـ اگر ابتدا احساسی تصمیم گیری کنید، چشمانتان به روی حقایق بسته می‌شود و نظرتان به عقل تحمیل می‌گردد، آنگاه مطمئن باشید که تصمیم عاقلانه و درستی نگرفته‌اید؛ پس به زودی منتظر عواقب آن باشید!

3 - اگر شخصی عفیف، هم فکر و مۆمن باشد و همچنین توانایی اداره زندگی را داشته باشد و شما نسبت به او احساس خوشایندی دارید او را انتخاب کنید.

4 - این را بدانید که شاید او بتواند حساسیت‌ها و سلیقه‌های اکتسابی‌اش را اصلاح کند، اما هرگز نمی‌تواند رفتار فردی و شخصیت درونی و ذات خود را به زودی تغییر دهد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

  1. با همه رک و راست باشید. شاید اول برایتان سخت باشید ولی پس از مدتی خواهید فهمید که رودربایستی و حیای بیش از حد در گفتار و عمل می‌تواند موجب گرفتاری و حتی شرمساری شما شود.
  2. باحیا باشید. داشتن حیا یا پیش‌شرمی تا حدودی می‌تواند مانع از برخی مشکلات احتمالی و شرمساری عمومی شما در زندگی شود. البته حیا به معنی گوشه نشینی و فرار از جمع اصلا خوب نیست.
  3. کتاب بخوانید. می‌گویند کتاب غذای روح است. عادت به کتاب خواندن به تدریج روح شما را جلا می‌دهد و تاثیرات آن را خیلی زود در خود احساس خواهید کرد. همین‌طور سعی کنید به خواندن پست های وبگاه ایران‌آتا عادت کنید!
  4. اعتماد بنفس بالا داشته باشید. این عادت در شما باعث خواهد شد تا در مقابله با چالش‌های زندگی خود عقب ننشینید و در راه موفقیت با اقتدار قدم بردارید.
  5. صادق باشید. عادت کنید که هرگز دروغ نگویید. نتیجه این عادت بزرگ را در رفتار و باور اطرافیان‌تان خواهید دید. همچنین راستگویی و صداقت آرامش‌بخش زندگی شما خواهد بود. پیامبر اسلام گفته اند: “کسی که راستگو باشد در زندگی خود، احساس آرامش می‌کند و از چیزی ترس ندارد.”


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ایست قلبی در بیمارستان لقمان دار فانی را وداع گفت. این بازیگر جوان در زمان حیاتش اعضای بدنش را اهدا کرده بود.

جام كشكول؛ مهدی احمدی تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران گفت: متاسفانه عسل بدیعی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که بر اثر مسمومیت دارویی از روز گذشته در بیمارستان لقمان بستری شده بود، دقایقی پیش در بیمارستان لقمان به دلیل ایست قلبی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

Light-Flow01

برنامه Light Flow امکان مدیریت و کنترل اطلاع رسانی ها یا Notification ها که می توانند شامل ال ای دی ها، ویبره ها، تکرار صداها و… باشند را در نوار وضعیت فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید رنگ Notification ها را مدیریت کنید و آنها را از حالت خشک و ساده در بیاورید. نرم افزار اجازه می دهد که صدا یا ویبره Notification ها را نیز کنترل کنید و طوری تنظیم کنید که صداها چندین بار تکرار شوند. برای مثال برای Notification های اس ام اس ها رنگی خاصی تعیین کنید، میزان صدا را تغییر دهید یا تنظیم کنید که صدای آن چندین بار تکرار شود. نرم افزارهای سیستمی و نصبی بسیاری در این نسخه از این نرم افزار پشتیبانی می شوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 اما شاید ندانید که این علامت در صورت تداوم، نشانه بیماری خطرناکی به نام ریفلاکس است که می تواند حتی موجب سرطان مری شود. برای آشنایی بیشتر با این مشکل شایع دکتر ایرج خسرونیا نظرات خود را خواهند گفت .

افرادی که دچار سوزش سردل هستند اغلب از ترش کردن شکایت می کنند. به نظر شما این مشکل نوعی بیماری است یا اینکه طبیعی به شمار می رود؟

به احتمال زیاد شما نیز تا به حال احساس ناخوشایند ترش کردن را تجربه کرده اید. این فرآیند که به علت برگشت محتویات معده به ویژه اسید به داخل مری ایجاد می شود، در حدود پنج تا هفت درصد مردم جامعه را مبتلا می کند.

آیا به جز ترش کردن و احساس جوشش در پشت جناغ سینه، این بیماری علامت دیگری نیز دارد؟



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 171
بازدید ماه : 435
بازدید کل : 103348
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو